onsdag den 11. februar 2009

På helsestasjon

Hej alle

I går var jeg draget til byen, fordi Karen skulle have en vaccine. Her i Norge foregår sådan nogle ting på en hejsestasjon. Det blev til et længere besøg på næsten to timer! Først måtte jeg vente lidt på helsesøsteren som var gledet af kørebanen i sin bil. Derefter blev det til en fuld pakke 5 måneders undersøgelse af Karen. Hun blev vejet og målt, vi kiggede på vækstkurver, jeg fik udleveret artikler og pjecer om børnemad og helsesøsteren fik kopieret lidt af det materiale, jeg havde med..og ja så fik Karen selvfølgelig sine stik. Sikke en omgang, det var omsorg og service som man sjældent oplever det hjemme. Betaling??? Det ved jeg ingenting om, måske får den danske stat en kæmpe regning:-)
Karen trives fint og er ikke så stor i forhold til sin alder, som hun har været, så det er fint. Hun er rigtig stærk, synes jeg. Det ser så godt ud, når hun ligger der på gulvet på maven og skubber sig rundt.

Vi er gået ind i den berømte uge 7 - danskerugen. Det er ikke nogen spøg! Man skal virkelig passe på i sporet. I går da jeg var på vej hjem i bil, lå der en på vejen, så jeg måtte ud og hjælpe op. Der var heldigvis ikke sket noget alvorligt. I dag var det en stor forhindring at folk måtte udenom Silje i sporet, det kostede flere ture i sneen for de forbipasserende. Vi griner lidt af det og føler os vældig seje, som de langrendsstjerner vi nu er, eller...

/Kia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar