søndag den 8. marts 2009

Kias første langrendskonkurrence.

Hej alle.

Nu kan jeg skrive på mit CV at jeg har gennemført det såkaldte Inga-låmi - et 30 km. løb i Lillehammer. Tiden blev 2 timer 37 minutter. Det er jeg ganske godt tilfreds med.
Kari var også med, så det blev en hyggelig lille tøsetur.

Løbet var i Lillehammer, det var første gang siden vi kom, at jeg har bevæget mig udenfor Høvringen og E6 til Otta:-) Det var lidt sjovt at se hallerne fra OL og Lillehammer. Start og mål var på selve det olympiske langrendsstadion, så kunne man prøve at forestille sig, hvordan Bjørn Dählie havde det, når han kom i mål der.

Anders var alene med pigerne. Heldigvs sov Karen en lang formiddagssøvn og spiste ivrigt at grøden, så hun klarede det uden at sulte.

Nu er det bare ømme stænger og generel træthed, da jeg stod op kl 4.30 i går og med en Karen til at forstyrre nattesøvnen tager det lidt tid at indhente.

Men....det kunne da være sjovt at prøve et langrendsløb igen.

/Kia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar